Parkcross Maldegem 2015

Ik moest afgelopen woensdag niet werken en ik woon op drie kwartier rijden van Maldegem. 1 + 1 = 2

Parkcross Maldegem 2015 - ticket

We waren voor de middag al aanwezig, dus er was tijd zat om de renners te bewonderen tijdens de verkenning tussen de wedstrijd van de Masters A/Amateurs en de dames.

Het was ook het uitgelezen moment om foto’s te knippen. Tijdens de wedstrijd van de vrouwen lukte dat ook nog aardig. Tijdens de elitewedstrijd was het te druk of al te donker, met name in het bos, om nog goeie foto’s te kunnen maken met die flutcamera van mij. Ik heb verschillende pogingen gedaan, maar de resultaten zijn niet veel soeps, dus het blijft bij foto’s van de verkenning en de wedstrijd van de vrouwen, waarin Sanne Cant voor de gelegenheid haar trui van Europees kampioene droeg. Op de een of andere manier heb ik geen enkele geslaagde foto kunnen knippen van Sven Nys, Sven Vanthourenhout en kersvers wereldkampioen bij de beloften Michael Vanthourenhout en die van Sanne Cant in haar Belgische driekleur die ze tijdens de verkenning droeg zien er ook niet uit. 😦

Tijdens de verkenning riep een piepjonge toeschouwer naar Laurens Sweeck dat hij met hem op de foto wilde. Ik dacht dat Laurens het niet gehoord had, maar bij de volgende passage hield hij even halt om de jonge fan op zijn wenken te bedienen. Mooi toch?

Deze slideshow vereist JavaScript.

Deze slideshow vereist JavaScript.

Het was geweldig om Wietse Bosmans nog een keer aan het werk te zien. De vorige keer dat hij in goede doen was, in Sint-Niklaas, was ik er ook getuige van. Helaas was het toen slechts een opflakkering. Hopelijk is hij nu voorgoed terug van weggeweest.

Geniet van de laatste veldritten en de eerste wegkoersen en supporter voor de goeie!
Nina

Plaats een reactie